31.8.11

What to do with my hair?

Soms heb je van die dagen dat je gewoon niet weet wat je met je haar moet doen. Het wil nergens naar zitten, het model is eruit of je hebt een bad hairday. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad, soms denk ik dan ik ga me douchen in de hoop dat mijn haar daarna beter zit. Maar soms is er gewoon geen tijd om je nog te douchen. Op de webshop van de H&M zag ik deze leuke haarbanden staan. En ook nog eens helemaal niet duur!


Misschien dat je nu wel denkt... Een haarband? Nou dat ga ik echt niet dragen. Maar een haarband is eigenlijk hartstikke leuk en een haarband kan je ook nog eens op heel veel verschillende manieren dragen. Eigenlijk hartstikke handig dus.

Dragen jullie wel eens een haarband?

Liefs Gabriella

1 opmerking:

  1. Leuk! :D Alleen die met dat riempje vind ik niet zo! Lijkt net of je een riem in je haar hebt! Die met dat strikje is wel cute!

    X

    BeantwoordenVerwijderen