21.7.11

Leuke kamer accessoires

Ik heb net een nieuwe kamer gekregen bij mijn vader, dus wil ik wel dat het er leuk en gezellig uitziet. Daarvoor heb ik wat leuke spulletjes opgezocht om je kamer op te pimpen.


Je kunt wat leuke fotolijstjes kopen en aan de muur hangen, of gewoon neerzetten. Ziet er heel gezellig uit. Je kunt hele leuke en goedkope lijstjes bij de Xenos kopen.



Je kunt ook wat leuke kussentjes kopen, en die op je bed leggen. Of gewoon in een hoekje neerleggen. Ziet er heel erg leuk uit!


Een leuke stoel of poef ziet er ook erg gezellig in je kamer uit. Die kun je bijvoorbeeld gewoon in een hoek plaatsen. Dan is je kamer ook gelijk een stuk voller, je kunt ook gewoon een wit bankje met een leuke hoesovertrek eromheen neerzetten.


Je kunt natuurlijk ook gewoon leuke posters of schilderijtjes ophangen.
Wat voor leuke accessoires hebben jullie in je slaapkamer?

Liefs Anouk

10 opmerkingen:

  1. WAUWWWWWWW super mooie plaatjes!!
    Ik volg dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes! Die blauwe stoel is leuk.
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ideeën, en mooie plaatjes (:

    Liefs.
    i'll follow you, will you follow me back?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke ideeën hoor! Die stoeltjes zijn echt heel schattig, haha!

    Dank jullie voor de reactie :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg jullie, jullie mij ook? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love pip studio!
    Jup jup, ik volg jullie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!!
    die fotolijstjes! die ga ik zeker halen,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen