14.7.11

GTST leaders

Ik kijk al sinds ik mij kan herinneren Goede Tijden en ik vind het nog steeds erg leuk! Maar in al die jaren is de leader van de soap toch wel erg veranderd. En omdat er nu een zomerstop is bij de soap en ik eigenlijk niet zonder GTST kan heb ik een aantal leaders opgezocht.


De eerste leader die ik aan jullie laat zien is de leader van het 2e seizoen van GTST. Erg oud dus en ik ken deze ook eigenlijk helemaal niet, nouja de personen erin niet dan.


Seizoen 6


Seizoen 17


Seizoen 20


Seizoen 21


Zoals jullie zien zijn de leaders en de muziek best wel veranderd. Het liedje is altijd nog hetzelfde gebleven maar de tempo van het liedje is behoorlijk veranderd. Ik moet in het begin altijd erg wennen aan de nieuwe leaders maar naar een tijdje weet ik meestal al niet meer beter! Maar ik denk dat iedereen dat wel zo'n beetje heeft.

Kijken jullie altijd naar GTST en welke leader vinden jullie het leukst?

Liefs Gabriëlla

12 opmerkingen:

  1. Ik vind eigenlijk die van seizoen 20 het leukst.
    Tuurlijk kijk ik gtst, al twee jaar geloof ik. Echt verslavend hé! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kijk geen gtst maar sommigen stukjes zijn wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig kan ik het niet kijken want ik woon in Belgie! Maar ik vind het wel leuk dit artikel! IK volg je! Volg je me ook aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ irina
    dan kun je het toch wel op internet terug kijken? www.rtlgemist.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan moet je bij gadget HTML/JavaScript aanklikken. dan moet je op Rich text klikken. En daar moet je dan die plaatjes plakken. Dan moet je hem blauw maken. En dan een create link toevoegen. Daar voeg je de link toe van Twitter, of iets anders. En dan sla je hem op. Als het niet helemaal lukt, zeg het maar eventjes, want mij lukte het eerst ook niet. Maar als je de blog bezoekt op tk, dan kan je niet op het vogeltje klikken, van twitter. Ik weet niet waarom, maar het kan alleen op blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Dat is veranderd :D
    Ik kijk eigenlijk dit niet, ik heb het wel een tijdje gekeken. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg het zelf ook en je merkt dat het heel erg veranderd is, het liedje toch ook?
    Ik volg jou volg je mij ook?

    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk kijk ik het niet echt, maar ik vind het wel één van de leukste soaps die er is, omdat je heel snel in het verhaal komt als je het bv. een keer niet gekeken hebt.
    Xoxo, leoniae
    p.s: Bedankt voor je reactie ^-^.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg het ook! Ik ga het echt niet volhouden zonder gtst haha.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk eigenliijk geen GTST, weet niet waarom? Haha het trekt me denk niet zo.. hihi

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg het ook, volgens mij als sinds mijn vijfde ofzo haha. Ik vind de zomerstops altijd heel irritant, maar dan ga ik ook altijd dingen opzoeken van gtst, zoals de cliffhangers van alle seizoenen ;). Deze leaders zijn ook erg leuk, ik vind de laatste het leukst omdat ik daar nu ook zo aan gewend ben hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen