6.8.11

Shoplog Italië

Hee, ik (Anouk) en mijn zus (Tessa) zijn weer terug van vakantie. We zijn 2 weken naar Italië geweest. Het was heel erg leuk dus ik ga jullie al mijn dingen wat ik deze vakantie heb gekocht aan jullie laten zien.


Ik ga bij alles wat ik heb gekocht even wat schrijfen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.



Ik heb deze tas in een stadje gekocht in Italië. Ik vind het wel een leuke vrolijke tas. Ik ga hem niet voor school gebruiken maar gewoon voor op het strand of als ik een keer ga winkelen. Hij was ook niet duur, hij was maar €10 euro.



Dit sjaaltje heb ik op de markt gekocht in Italië. Ik had nog niet echt veel sjaaltjes en hij was maar €5 euro dus heb ik dit sjaaltje gekocht.



Altijd als ik op vakantie ben koop ik iets leuks waar ik ben geweest. Meestal koop ik gewoon een sleutelhanger of iets anders simpels, maar ik vond dit masker echt heel erg leuk dus heb ik deze gekocht.



Ik hou erg veel van sandaaltjes, en er waren in Italië heel erg veel winkeltjes met allemaal leuke schoenen, dus heb ik deze schoenen gekocht.



Ik heb ook nog een 2e paar sandaaltjes gekocht, in hetzelfde stadje.



Deze slippers heb ik gewoon op de camping gekocht, want mijn andere slippers waren op de camping kapot gegaan dus heb ik deze gekregen van mijn moeder.





Dit broekje heb ik ook gekocht in een stadje, ik had nog niet echt veel korte broekjes dus heb ik deze gekocht.


Deze horloge heb ik op de markt gekocht, hij was maar €5 euro. Ik had thuis maar 1 horloge dus dacht ik deze koop ik er ook nog bij!



Ik heb ook nog een nagellak gekocht, ik vond het wel een leuk zomers kleurtje: rood! Meestal draag ik niet zo veel rood, maar voor op mijn teennagels vond ik het er wel leuk uit zien. Hij was ook maar €1,50.


Dit waren mijn spulletjes die ik heb gekocht in Italië. Wat vinden jullie van de dingen die ik heb gekocht?


Liefs Anouk

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullentjes! De sjaal vind ik erg leuk. En dat masker is echt gaaf!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeele leuke spulletjes! En gaaf sjaaltje :D
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee! Superleuk!
    Haha oke is goed. Ik volg je nu. Volg je mij ook?

    xxxx's

    BeantwoordenVerwijderen