9.8.11

H&M cosmetica

Ik kijk vaak even op de website van H&M, gewoon om te kijken of ze alweer nieuwe spulletjes binnen hebben. Deze keer zag ik allemaal erg leuk nieuwe cosmetica spullen staan op de webshop, namelijk gezicht maskers en allemaal super leuke hello kitty spulletjes!


Deze gezicht maskers zijn verkrijgbaar voor €1,95 per stuk.


Dan de make-up tasjes van hello kitty, deze zijn verkrijgbaar voor €2,95 per stuk.


De toilet tasjes zijn verkrijgbaar voor €3,95 per stuk.


Dan de haarbosteltjes, lekker handig om mee te nemen in je tas. Deze kosten €2,95 per stuk.


En de leuke hello kitty ligloss is bij de H&M verkrijgbaar voor €1,95 per stuk.


En als laatste het oogschaduw palette €3,95.
De lippenbalsem €2,95 en de leuke body spray van hello kitty kun je al krijgen voor €1,95 per stuk.

Ik vind de hello kitty collectie erg leuk! En denk dat ik er ook wel wat spulletjes van ga ophalen als ik ze eens zie liggen bij de H&M. Wat vinden jullie van deze collectie?

Liefs Gabriella

1 opmerking:

  1. Omg die gezichtsmaskertjes zien er schattig uit (de verpakking) En die hello kittiy dingen zijn ook lief!
    X

    BeantwoordenVerwijderen