25.7.11

What to do?

YEAH! Het is zomervakantie, maar wat moet je nou doen deze zomer? Je hebt 6-7 weken vakantie dus dat is bijna 2 maand en eigenlijk is dat best erg lang. Je kunt natuurlijk lekker gaan uitslapen in je wel verdiende vakantie, zelf op vakantie gaan en daar van het lekker weer genieten. Maar je kunt natuurlijk nog veel meer dingen doen ik je vakantie.

Bron: we heart it

Zoek een baantje, je kunt bijvoorbeeld vragen bij mensen of ze in de vakantie nog een oppas nog zijn. Zo verdien je ook nog wat extra geld. Maar je kunt ook bij een supermarkt in de buurt vragen of ze daar nog iemand zoeken.

Ga een dagje shoppen met je beste vriendinnen in bijvoorbeeld: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Groningen. Koop leuke zomer kleren en als je dan thuis bent...

Ga je je kast grondig opruimen. Alles wat je nooit meer draagt gooi je in een vuilniszak en weg ermee. (Weggeven kan natuurlijk ook nog.) Nu je kast leeg is passen al je nieuwe aankopen er weer mooi in.

Organiseer een meidenavond voor al je vriendinnen. Haal een leuke film op, wat chips, drinken en de avond kan beginnen. Achteraf kun je nog gezellig met elkaar wat beautyproducten gaan gebruiken, zoals een masker en wat leuke make-up op doen.

Plan een dagje pretpark met vrienden of je familie. Lekker uitwaaien in de achtbaan!

Ga iets lekkers bakken, denk aan een lekkere cake, taart of misschien wel cupcakes. Daarna kun je het allemaal nog versieren en lekker opeten.

Bron: we heart it

Pak al je oude foto's erbij en begin een eigen scrapbook. Lekker knutselen en zo krijgen al je oude foto's ook nog weer een mooi plekje.

Ga een dagje je kamer opruimen, reorganiseer je hele kamer en geef het een hele nieuwe stijl. Misschien kun je zelfs wel een dagje naar de IKEA met je moeder of je vriendinnen om daar allemaal leuke nieuwe spulletjes te gaan kopen.

Of begin je eigen blog!

Liefs Gabriëlla

5 opmerkingen:

  1. Haha, allemaal leuke ideetjes :) jammer genoeg moet ik studeren... liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen! Ik heb intotaal 15 weken vakantie (a) heheh hoebedoel je luxe, maar ik vind het helemaal niks! Vanaf 24 mei zit ik al thuis, oké ik ben wel aan het werk, maar op dagen dat ik vrij ben denk ik. wat nu?! Dus bedankt voor de tips!
    Leuk artikeltje :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips! Maar ik volg eigenlijk nooit blogs op aanvraag, dus vandaar. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen