22.7.11

Top 10 award

We hebben onze site nog maar één dag en we zijn al getagtd door Myrthe, bedankt! Deze tag gaat over onze top 10 cosmetica producten. Maar we moeten nog meer doen, want dit zijn de regels:

- Bedankt de persoon van wie je de tag gekregen hebt en link naar hun blog.
- Zet de award foto op je blog.
- Maak een lijst met je top 10 cosmetica producten.
- Tag 10 andere bloggers.



Wij hebben onze top 10 producten even voor jullie op een rijtje gezet (op willekeurige volgorde).

Gabriëlla's top 10 cosmetica producten:
Als eerste mijn favoriete mascara, dat is de mascara van maybelline newyork 'define-a-last'. Ik gebruik hem al een tijdje en vind hem erg goed.
Ik heb een keer erg goeie lipgloss op een beurs gekocht 'lip lacquer shimmery lipgloss' maar heb het nog nooit ergens in een winkel zien liggen. Ik vind dit erg goeie lipgloss en het blijft ook nog eens lang zitten.
Ik zou eigenlijk niet weten of labello een cosmetica product is maar ik zet hem er toch tussen.
Dan mijn make-up remover, die koop ik altijd bij de hema 'eye make-up cleaning milk'.
Dan mijn foundation, ik draag het niet vaak maar hij staat wel in mijn top 10. 'Maybelline new york, dream matte mouse'.
En natuurlijk staan er ook een aantal nagellakjes in mijn top 10.
Essence 'mellow yellow'.
Golden rose 'graffiti nail art'.
Essence 'nail art special effect topper'.
Catrice 'sweets for my sweets'.
Essence 'break through'.

Tessa's top 10 cosmetica producten:
Mijn mascara's, ik gebruik er altijd 2:
Maybelline newyork 'define-a-lash' en  Maybelline newyork 'lash stilleto'
Oogpotlood van Rimmel London Black en een oogschaduw van etos.
Ik gebruik ook 2 soorten foundation:
Maybelline newyork 'dream matte mouse' en een foundation van de Hema.
Rouge: Maybelline newyork '57 peach'.
Op dit moment heb ik de nagellak van Catrice '170 Scream peach' op m'n tenen.
Parfum: Replay eau de toilette for her.
en ik gebruik elke dag wel een paar keer labello dus die hoort er bij mij zeker tussen!

Bron: we heart it

Anouk's top 10 cosmetica producten:
Mijn mascara: 100% Waterproof Mascara van Rimmel.
Ik heb ook een luchtje dat ik erg fijn vind van Guess.
Luchtje van Replay for her.
Foundation, het is volgensmij niet echt een merk maar gewoon van de Hema.
Mijn blauwe oogschaduw van Miss Sporty.
Mijn nagellak van Catrice Cosmetics: 030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame.
Mijn nagellak van Catrice Cosmetics: 480 Miss Piggy Reloaded.
Mijn nagellak van Eccense: Just In Case.
Make-up remover, die koop ik altijd bij de hema: Eye make-up cleaning milk.
Mijn rouge van Maybelline New York.

En wij geven deze award door aan...
Peyton
Mandy
Femke
Judith
Summerlove
Lisanne
Kelly
Helena
Melissa
Monique en Femke

4 opmerkingen:

  1. Super dat jullie 'm hebben overgenomen! Jullie hebben allemaal een leuke top 10 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Maar ik ga hem niet kunnen overnemen, aangezien ik amper make-up gebruik :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke top 10's ;)

    xx
    Volgen jullie me?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een toffe top tien! maar wij hebben een vraagje :p hoe kun je die categorieën maken die daar aan de linker kant staan?
    x
    J&S

    BeantwoordenVerwijderen