13.7.11

Vakantiechecklist

Waarschijnlijk ga je deze zomer wel op vakantie, wij in ieder geval wel. Natuurlijk moet je dan een aantal dingen meenemen en om helemaal niks te vergeten hebben wij een checklist voor jullie (en onszelf) gemaakt zodat je niks hoeft te vergeten.

Bron: we heart it


Kleding
Broek en short
Shirtjes
Sokken
Rokjes
Ondergoed
Schoenen en slippers
Bikini's

Strandartikelen
Zonnebrand
Zonnebril
Boek
Strandlaken
Luchtbed voor in het water
Strandtas

Verzorging
Borstel
Tandenborstel
Mascara (waterproof)
Nagellak
Oogschaduw
Foundation
Lipgloss
De pil

Accessoires
Armbanden
Oorbellen
Horloge
Kettingen

Overig
Mobiel + oplader
Camera + oplader
Ipod + oplader

Dit zijn alle spullen die wij altijd meenemen. Wat nemen jullie altijd nog meer mee op vakantie?

14 opmerkingen:

  1. Handig!
    Ik volg jullie, jullie mij ook?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig zo'n checklist! Die ga ik even opslaan ;). Ik volg jullie nu ook :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig, leuke blog ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja erg handig!
    Ik volg jullie nu, terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je lieve reactie!
    Natuurlijk :D Ik volg jullie nu!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je reactie , ik ga je volgen (:
    jij mij ook ?

    x lindseyxo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ;)
    Ik vergeet altijd op vakantie wel iets belangrijks mee te nemen ;p

    Jullie nieuwe volger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig!
    Ik heb vorig jaar ook zo'n post gemaakt,
    die gebruik ik zelf altijd nog haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit heb ik nodig. (:
    Ik ga jullie volgen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen