22.8.11

Back to school

Sommigen van jullie zijn misschien al naar school, maar wij hebben nog 2 weken vakantie en dus nog alle tijd om ons voor te bereiden op een nieuw schooljaar. Omdat ik eigenlijk nog een nieuwe schooltas wil hebben, heb ik al veel rond gekeken op internet naar een nieuwe tas.



1. H&M €24,95
2. Sacha €44,95
3. Sacha €49,95
4. Dolcis €34,95

Zelf vind ik nummer 3 erg leuk en ik denk dat ik die ook ga kopen. Alleen vraag ik me af of er wel een map in past want anders heb ik weer een probleem... Omdat ik toch elke dag een map mee moet nemen.

Hebben jullie al een tas voor het nieuwe schooljaar?

Liefs Gabriƫlla

6 opmerkingen:

  1. Aah leuk tassen! Ik vind 3 leuk!
    Ik heb zelf wel al een leuke tas (dat vind ik dan) daar past mijn laptop ook in! Aangezien ik een laptop mee moet nemen naar school!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste vind ik het leukste :) liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tassen allemaal, ik vind vooral de tweede heel erg leuk! Ik heb een tas van de Hema, hij is best leuk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal leuk, behalve die 2e, die vind ik wat minder (: http://xmanon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 3 & 4 leuk! De 1ste en 2de vind ik niet zo geweldig (:.
    x

    BeantwoordenVerwijderen