18.8.11

Agenda pimpen

Het is nu zomervakantie, en daarna begint school weer. Dus iedereen heeft een leuke agenda nodig! Ik heb de agenda van My life is sweet. Van binnen is die nog er leeg, dus ik ga jullie wat vertellen hoe je je agenda wat kunt opvrolijken.

Hier ga ik wat dingen neer zetten hoe je je agenda kunt op pimpen.

- Je kunt leuke zomerse plaatjes uit een tijdschrift knippen en in je agenda plakken. Zo heb je meteen weer een beetje een zomers gevoel.

- Bij de kruidvat kun je foto's bestellen en kun je die in je agenda plakken. Je kunt ook zelf een fotolijstje maken in je agenda en daar een foto in doen.

- Je kunt een envelop versieren, en die in je agenda plakken. Daar kun je allemaal spulletjes in stoppen, en briefjes van vriendinnen.

- Je kunt bij je notities leuke zinnetjes neerzetten, die kun je wel vinden op internet.

- Een draadje aan je agenda vast maken en er bijvoorbeeld een lipgloss of een leuk hangertje aan hangen.

- Je kunt een klein spiegeltje voor in je agenda plakken, altijd handig!

- Leuke stikkers in plakken.


Zelf ga ik denk ik wel een spiegeltje in mijn agenda maken, er plaatjes in plakken uit een tijdschrift, er foto's in plakken, en een draadje heb ik al in mijn agenda! :)

Hoe pimpen jullie je agenda altijd op?


Liefs Anouk

2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ik heb dit jaar een hema agenda, daar ga ik denk wat foto's in doen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handige & leuke tips ! Ik heb nog geen agenda, maar ik moet nog even kijken welke ik neem (ik hoef 6 september pas naar school). Er leuke zinnetjes inzetten is een goed idee, dat ga ik misschien ook wel doen (:

    BeantwoordenVerwijderen