30.7.11

Colour blocking sandalen

Kennen jullie de webshop van Sacha al? Deze webshop is een tijdje terug weer helemaal veranderd en naar mijn mening deze keer nog weer veel mooier geworden. Omdat de trend van deze zomer toch echt wel colour blocking is heb ik op de webshop van Sacha vier soorten sandaaltjes opgezocht die helemaal thuis passen in deze trend. Ik heb vier kleuren aangeklikt op de webshop en kreeg toen deze kleuren sandaaltjes tevoorschijn. 


Zelf vind ik een twee van deze sandaaltjes ook erg leuk, nummer 2 en 4. Maar bij nummer 4 zou ik denk ik niet voor de groene kleur kiezen.

1. €34,95
2. €34,95
3. €29,95
4. €39,95

Welke van deze sandaaltjes vinden jullie het leukst?

Liefs Gabriella

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de groene kleur bij vier net super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DIE TWEEDEE ♥ Haha oke, sorry! die heb ik gezien in meerdere winkels maar ze hadden mijn maat niet meer! :(:(:( Haha nogmaals sorry! ;P

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sandaaltjes! Vooral de tweede vind ik helemaal geweldig, zo zomers! <3

    BeantwoordenVerwijderen