16.7.11

Catrice Cosmetics 020 Cotton Candy At Eiffel Tower

Dit is een lakje dat ik voor jullie heb getest. Je kunt het kopen bij de Kruidvat. Het kost €2,49.


De naam van dit lakje is: Cotton Candy At Eiffel Tower. Het is een erg rustig kleurtje dat niet heel erg opvalt. Het lakje brengt erg mooi aan, en je ziet geen streepjes of andere dingen. Ik heb 1 laagje opgedaan dus als je wilt dat het lakje iets meer opvalt kun je 2 of 3 laagjes aanbrengen. Het kost ook maar €2,49 dus niet heel erg duur. Ik ga zeker vaker dit lakje van Catrice gebruiken.

Wat vinden jullie van dit lakje?

Liefs Anouk

16 opmerkingen:

  1. Mooi lakje!

    Ik volg je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van Catrice,
    ik volg je volg je mij ook?

    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!bedankt voor je lieve reactie! ik ga jullie volgen.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je reactie!
    Ik volg jullie al :D
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleurtje ik volg je volg je me ook op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een heel licht kleurtje. Ik vind het er wel mooi uitzien.
    Leuke naam ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er echt mooi uit!

    ps: wij volgen jullie volgen jullie ons ook?
    x
    J&S

    BeantwoordenVerwijderen